Monday, January 21, 2013

rindu kawan2 DKE!

wat r u feeling after u all abes blajar??suka?duka?rindu kawan?cont stady?...
mane pilihan korang?aku pilih rindu kawan saja...hehhehehe..especially my roomate..:)
masing2 dengan haluan masing2...ade yg keje,..ade yg cont stady..yg da kawen ade x?mne tau ade ke,.heheh..dengar cite sume keje pon gempak2 skang,,,rezeki masing2...jangan cepat mengeluh,,,yang baek dtg dr tuhan,,,yg buruk dr kite la,,,hehehe..

nak dijadi kan citer neh la hero2 kelas aku..dlu masa belajar kurus je..skang bile jumpe..tembam2 xpon geng2 perut kedepan..ehehehe...dorang neh gila2 punya kawan..plg bes penah jumpa!hehehehe..dalam gambar neh kadir la paling baek n beriman n paling panjang berdoa..tp..bile time exam..die la kuat tiru..ahahaha..kalau korang kenal la..kadir..kau jangn mara ea..btol kan..hahahaha


neh pulah heroin klas aku weh..lawa2 comel2 je...(jangan nk perasan la weh..aku saja puji nk sedap kan citer hahaha)yang plg lawa aku rasa roshini sbb die mcm boliwood siket..(kembang la tu roshini).kebanyakan heroin neh sume sambong belajar maklum la...gegel...denga citer mahfuzah da kawen and da de anak sorng...btol ke fuzah?kui3



ok..sampai disi saja DKE 6C ..harap bertemu la lagi!jangan sombong2 ya!and al-fatihah kepada arwah irsyad bin hamin kerana xsempat menerus kan perjuangan hidup.yang nk kawen tu jemput2 la aku weh!jangan lupa!assalamualakum!

No comments:

Post a Comment